onedirectiontales

Direktlänk till inlägg 19 december 2013

- What Makes You Beautiful Part 27 - (Once Again ;_;)

Av Hannah Svensson - 19 december 2013 19:19

I did it... Again.... Jag är så ledsen, men hade en massa prov D: Och jag inte hade 'tid' e.e Men men, ska försöka skriva mer och längre dessutom c: Det som har hänt: Det visade sig att Cherry blev inte dödad, utan att hon hamnade i koma istället, hon och Louis låg med varandra, sedan erkände hon för de andra. Vad kommer att hända nu? Tjae, hon kommer att träffa Justin, in secret cx

-----------------------------------

Cherry -

Jag drog på mig en svart rock och en keps, sedan solglasögon, jag skulle träffa Justin, berätta sanningen för honom, men inte bland all folk. Vi skulle mötas i parken klockan halv 1 på eftermiddagen. Jag drog på skorna och gick ut, jag tog en genväg genom skogen och kom ner till parken, jag lutade ner mig mot lyktstolpen och såg mig omkring, barn som sprang omkring, människor som kastar pinnen fram och tillbaka med sina hundar. Jag kände hur en hand lades på min axel, jag hoppade till och vände mig snabbt om, en kille vid 19-års åldern, stod framför mig, hasselnötsbruna ögon och tuppkam, ingen tvekan, det var Justin själv.

- Det var något du ville? Sa han efter en stunds tystnad och kliade sig bakom nacken, han lät obrydd, jag gav en sur blick. 

- Kan du ta mig till ditt hem? Frågade jag och tittade på honom. Han såg mot mig om jag vore galen.

- Woah, vänta nu, jag känner inte dig, sa han och suckade, jag nickade mot en hotell och började gå åt den hållet, Justin kollade efter mig och kom bakom mig.

- Okey, jag träffar en komplett galning som vill att jag ska ta henne till mitt hem, mumlade han tyst och stoppade ner sina händer i sina fickor. Jag gick in och checkade in till ett rum, jag tog tag om nyckeln och drog Justin efter mig, vi kom fram till dörren och låste upp den, jag gick in först och sedan Justin, jag stängde dörren efter honom och låste den. Blygheten växte fram och jag rodnade stort, Justin såg mot mig och gick fram. Han tog tag av kepsen och sedan rocken. Jag lät den glida ner mot marken.

- Det är jag, fick jag fram och kramade honom. Justin släppte kepsen och stirrade stumt på mig, men besvarade kramen, fast hårt.

- Fan, fan, gud vad jag har saknat dig, mumlade han och upprepade ett par gånger, han strök undan par hårslingor från mitt ansikte och tittade djupt i mina ögon, jag kände hur mina kinder blossade ännu en gång. Jag lutade mig framåt och andades tungt. Jag kände också hans varma andetag mot min nacke, han drog mig ännu närmare och kysste mig djupt, men lugnt...



Woohoo :P Once again, triangeldrama :3 Men ska sticka nu, har inte så mycket att säga c: *Brofist*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Svensson - 8 januari 2014 15:00

Hey, ville bara berätta om att jag skriver nu och kommer att skriva flera 1D-noveller på Wattpad, om ni är medlem där, får ni gärna följa mig där ;) Här är länken btw: www.wattpad.com/34858079-one-thing-1d-fanfic  Hoppas att ni har det bra där bort...

Av Hannah Svensson - 31 december 2013 23:16

Hey, god jul och gott nytt år ^^ Sorry att jag inte har skrivit, men ska skriva, det kommer inte bli så långt, men ska försöka owo ------------------------------- Cherry - Jag stod inne i Louis rum och betraktade ringen, det var en 18-karats gu...

Av Hannah Svensson - 21 december 2013 16:05

Cherry - Jag låg vid sidan av Justin som sov lugnt, jag sneglade tyst mot honom och satte mig upp. Vi gjorde det igen. Jag kände av en massa skuldkänslor som växte inom mig, hur skulle jag berätta för Louis? Han skulle få fnatt ännu en gång, jag dr...

Av Hannah Svensson - 17 oktober 2013 12:25

Tja, sorry för en icke-bloggning, skulle ha gjort det under sommarlovet, men glömde totalt (Förlåt för det  ) Men som tröst, ska ni få fortsättningen på 1D-storyn ^^ ---------------------------------------------------------------- - Cherry   ...

Av Hannah Svensson - 17 oktober 2013 12:25

Tja, sorry för en icke-bloggning, skulle ha gjort det under sommarlovet, men glömde totalt (Förlåt för det  ) Men som tröst, ska ni få fortsättningen på 1D-storyn ^^ ---------------------------------------------------------------- - Cherry   ...

Ovido - Quiz & Flashcards