onedirectiontales

Alla inlägg under oktober 2013

Av Hannah Svensson - 17 oktober 2013 12:25

Tja, sorry för en icke-bloggning, skulle ha gjort det under sommarlovet, men glömde totalt (Förlåt för det  ) Men som tröst, ska ni få fortsättningen på 1D-storyn ^^

----------------------------------------------------------------

- Cherry


Efter snack med Niall och de andra, gick jag upp för trappan och drog på mig kläder, Louis dök upp bakom mig och kramade mig mjukt. Han strök mitt hår och log sedan, jag log tillbaka och drog mig ur kramen

- Jag måste klä på mig, Louis, skrattade jag och drog på en ny skjorta, men blev hindrad av Louis
- Låt mig hjälpa dig med det där, log han lurigt och lade mig ner på sängen och sedan över mig. Jag blev röd i ansiktet och kollade mot sidan, Louis höll fast mina händer och lutade sig ner mot mig, jag andades lugnt och kollade upp mot honom, våra läppar möttes och han kysste mig djupt. Det övergick till hångel, men Niall kom in i rummet och tänkte säga nåt, innan han såg mig och Louis, Louis reagerade snabbt och satte sig upp
- Jag kommer sen tillbaka, mumlade han och gick till badrummet, Niall kollade efter honom och sedan satte han sig ner bredvid mig
- Vad hände igår, Cherry? Vi hörde en massa ljud och allt, sa han och kollade fundersamt på mig, jag knäppte igen skjortan och drog på mig byxorna

- Inget särskilt, svarade jag snabbt och ställde mig upp, sedan tog jag upp väskan och suckade

- Säkert? Frågade han igen och gick mot mig, han la sin hand på min axel och drog in mig för en kram, jag blev svagt röd i ansiktet, men besvarade kramen.

- Du förstod att jag blev orolig, Cher, sa han och fick tårar i ögonen, jag lutade mig tillbaka och tittade på honom, jag tog bort hans tårar med mitt finger och log.

- Oroa dig inte för mig, Niall, log jag snällt och kysste han på kinden, sedan kom jag ur hans kram och gick ner

- Hälsa Louis hejdå från mig, ropade jag och gick ut ur dörren, jag andades in i luften och började att gå hemåt, jag kollade runt åt alla håll och kom hem...



Av Hannah Svensson - 17 oktober 2013 12:25

Tja, sorry för en icke-bloggning, skulle ha gjort det under sommarlovet, men glömde totalt (Förlåt för det  ) Men som tröst, ska ni få fortsättningen på 1D-storyn ^^

----------------------------------------------------------------

- Cherry


Efter snack med Niall och de andra, gick jag upp för trappan och drog på mig kläder, Louis dök upp bakom mig och kramade mig mjukt. Han strök mitt hår och log sedan, jag log tillbaka och drog mig ur kramen

- Jag måste klä på mig, Louis, skrattade jag och drog på en ny skjorta, men blev hindrad av Louis
- Låt mig hjälpa dig med det där, log han lurigt och lade mig ner på sängen och sedan över mig. Jag blev röd i ansiktet och kollade mot sidan, Louis höll fast mina händer och lutade sig ner mot mig, jag andades lugnt och kollade upp mot honom, våra läppar möttes och han kysste mig djupt. Det övergick till hångel, men Niall kom in i rummet och tänkte säga nåt, innan han såg mig och Louis, Louis reagerade snabbt och satte sig upp
- Jag kommer sen tillbaka, mumlade han och gick till badrummet, Niall kollade efter honom och sedan satte han sig ner bredvid mig
- Vad hände igår, Cherry? Vi hörde en massa ljud och allt, sa han och kollade fundersamt på mig, jag knäppte igen skjortan och drog på mig byxorna

- Inget särskilt, svarade jag snabbt och ställde mig upp, sedan tog jag upp väskan och suckade

- Säkert? Frågade han igen och gick mot mig, han la sin hand på min axel och drog in mig för en kram, jag blev svagt röd i ansiktet, men besvarade kramen.

- Du förstod att jag blev orolig, Cher, sa han och fick tårar i ögonen, jag lutade mig tillbaka och tittade på honom, jag tog bort hans tårar med mitt finger och log.

- Oroa dig inte för mig, Niall, log jag snällt och kysste han på kinden, sedan kom jag ur hans kram och gick ner

- Hälsa Louis hejdå från mig, ropade jag och gick ut ur dörren, jag andades in i luften och började att gå hemåt, jag kollade runt åt alla håll och kom hem...



Ovido - Quiz & Flashcards