onedirectiontales

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

~ What Makes You Beautiful Part 22 ~

Av Hannah Svensson - 29 december 2012 00:42

Detta har hänt:

Cherry har blivit attackerad och troligen mördad och Louis har blivit galen. Justin får mer och mer luftattacker p.g.a Cherry.

------------------------------

~ Nialls Perspektiv ~

Louis har suttit inlåst i sitt rum sedan nyheterna, det enda man får höra av honom är: STICK! JAG VILL INTE PRATA!

Jag vet inte vad som har påverkat honom, droger, alkohol? Det kan vara det jag fruktar mest: Knark. Jag satt nere i köket och suckade, det var en macka framför mig, vad kunde jag göra med den? Jag har tappat aptiten, efter allt, det som har hänt, jag minns hennes vackra skratt, hennes sätt att flina, jag saknar henne, doktorerna har meddelat oss att hon kommer inte att klara sig pga skadorna. Hon blev allvarligt skadad, men det var modigt av henne att försvara sig mot hur många var det? 3? Tror det, jag slog handen ner på bordet.

- Nu vet jag! Fick jag fram och körde raka vägen ner till polisstationen. Nu vet jag vilka mördarna är. Max, Lucas och.... William!


~ 5 Timmar Senare, Begravningen, Justins Perspektiv ~

Cherry sa en gång till mig när vi var mindre; "Vänskap slutar aldrig, den slutar när nån av oss försvinner, men den sak är viktigt, Justin, det är vi är bästa vänner och kommer följa varandra till ödet". Doktorn kom med nyheterna och Cherry klarade sig inte. Hon dog. Jag drog på mig min svarta smoking och gick ner. Jag struntade i att kamma håret, det gjorde jag när Cherry var i närheten. Men nu är hon inte det längre, hon är borta, från mitt liv, det var jag som skapade orsakerna. Jag tog en spegel och slängde iväg den, jag knäppte händerna bakom huvudet och sparkade på en pall, så den flög mot väggen. Jag öppnade dörren och stängde den efter mig med ett smäll, jag låste den och gick till bilen. Jag satte mig ner och körde iväg. Jag kom fram efter 15 minuters körning och parkerade bilen utanför kyrkan. Jag gick in och satte mig ner. Alla var samlade och prästen kom. Jag skymtade en figur längs vid kanten, en kvinnlig figur, men sedan försvann den.

- Vi kom hit för att säga adjö till Caroline Miley Lakes, hon var en snäll och en godhjärtad människa. Hon visade all kunskap för dem andra... Efter prästens tal, gick vi ut och såg på när dem sänkte ner Cherrys kista. Jag gick till bilen och körde hemåt, nästan alla i One D var där, utom en, Louis, han blev också upprörd, kan jag gissa. Jag parkerade bilen och gick in i huset, men jag skymtade nån igen, det var den där kvinnliga figuren, men sen försvann den. Jag gnuggade till ögonen och kollade efter, ingen där, jag såg nog i syne.


~ Senare På Kvällen ~

Jag satt på soffan med en flaska sprit i handen, jag hade nog druckit cirka 4-5 flaskor, jag var desperat efter Cherrys död, jag kunde inte klara av pressen jag hade. En hand lades på min axel och jag vände mig hastigt om. Där stod...


Mer? Blir spännande, vem är det som står där? :P Måste sticka, see ya ;D

*Brofist*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Svensson - 8 januari 2014 15:00

Hey, ville bara berätta om att jag skriver nu och kommer att skriva flera 1D-noveller på Wattpad, om ni är medlem där, får ni gärna följa mig där ;) Här är länken btw: www.wattpad.com/34858079-one-thing-1d-fanfic  Hoppas att ni har det bra där bort...

Av Hannah Svensson - 31 december 2013 23:16

Hey, god jul och gott nytt år ^^ Sorry att jag inte har skrivit, men ska skriva, det kommer inte bli så långt, men ska försöka owo ------------------------------- Cherry - Jag stod inne i Louis rum och betraktade ringen, det var en 18-karats gu...

Av Hannah Svensson - 21 december 2013 16:05

Cherry - Jag låg vid sidan av Justin som sov lugnt, jag sneglade tyst mot honom och satte mig upp. Vi gjorde det igen. Jag kände av en massa skuldkänslor som växte inom mig, hur skulle jag berätta för Louis? Han skulle få fnatt ännu en gång, jag dr...

Av Hannah Svensson - 19 december 2013 19:19

I did it... Again.... Jag är så ledsen, men hade en massa prov D: Och jag inte hade 'tid' e.e Men men, ska försöka skriva mer och längre dessutom c: Det som har hänt: Det visade sig att Cherry blev inte dödad, utan att hon hamnade i koma istället, ho...

Av Hannah Svensson - 17 oktober 2013 12:25

Tja, sorry för en icke-bloggning, skulle ha gjort det under sommarlovet, men glömde totalt (Förlåt för det  ) Men som tröst, ska ni få fortsättningen på 1D-storyn ^^ ---------------------------------------------------------------- - Cherry   ...

Ovido - Quiz & Flashcards