onedirectiontales

Alla inlägg under augusti 2012

Av Hannah Svensson - 22 augusti 2012 12:12

Förlåt, förlåt, förlååååååt att jag har nt bloggat så mkt D':< Har snart inte bloggat på evigheter ._. Ska skriva en snutt av storyn ^^

----------------------

~ Fortfarande Louis Perspektiv ~

Hennes tunga, kalla andetag vilade på min arm. Hon sov lugnt på min axel. Jag undrade om hon skulle nånsin vakna upp igen, efter händelsen, har jag nt hört ett ord av henne.

- Snälla, Cherry, vakna, sa jag tyst och tittar på henne, hennes ögon var fortfarande slutna, jag suckade och somnade.


~ Cherrys Perspektiv ~

- Vad vill du berätta då? Frågade jag. Hon suckade.

- Det är rätt svårt att säga, men......din pappa är nt död, sa hon och tittade på mig med ledsna ögon. Jag hoppade upp och stirrade surt på henne...


Ska gå, see ya ;D *Brofist*


// Hannah O.O ;*

Ovido - Quiz & Flashcards