onedirectiontales

Direktlänk till inlägg 28 december 2012

~ What Makes You Beautiful Part 20 ~

Av Hannah Svensson - 28 december 2012 00:48

~ Justins Perspektiv ~

Jag sprang fram till båset där Caroline låg i. Jag satte mig ner på huk och smekte hennes kalla och bleka hud, så kall hon var, kan det betyda att hon var död.

- Nej, det får nt hända, sa jag tyst och höll om hennes händer. Jag fick backa undan när dem bar in henne i ambulansen och körde iväg. Dem tröstade mig med snälla och varma ord. Så fort om nån säger nåt om Caroline, sa jag bara "Tyst! Jag vill inte prata om det"...


~ Louis Perspektiv ~

Jag gick omkring in i huset med pyjamas på. Jag gick fram till tvn och startade den. Jag sprang till köket och hämtade en morot. Jag gick tillbaka och satte mig ner på soffan, jag zappade mellan kanalerna medan jag tuggade på moroten. Jag stannade tvärt på nyhetskanalen och tittade nyfiket på.

- "En ung tonåring och en känd modell vid namn Caroline "Cherry" Lakes, har hittad mördad i Justin Biebers hus. Denna händelse har nog skett vid halv 8 tiden på morgonen, dödsorsaken är oklart". Jag satte en morotsbit i halsen och försökte hosta ut den. Nyhetsankaren fortsatte att prata om mordet, men jag stängde av tvn och föll handlöst ner mot golvet...


Hann inte skriva mycket, ska sova, see ya ;D

*Brofist*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Svensson - 8 januari 2014 15:00

Hey, ville bara berätta om att jag skriver nu och kommer att skriva flera 1D-noveller på Wattpad, om ni är medlem där, får ni gärna följa mig där ;) Här är länken btw: www.wattpad.com/34858079-one-thing-1d-fanfic  Hoppas att ni har det bra där bort...

Av Hannah Svensson - 31 december 2013 23:16

Hey, god jul och gott nytt år ^^ Sorry att jag inte har skrivit, men ska skriva, det kommer inte bli så långt, men ska försöka owo ------------------------------- Cherry - Jag stod inne i Louis rum och betraktade ringen, det var en 18-karats gu...

Av Hannah Svensson - 21 december 2013 16:05

Cherry - Jag låg vid sidan av Justin som sov lugnt, jag sneglade tyst mot honom och satte mig upp. Vi gjorde det igen. Jag kände av en massa skuldkänslor som växte inom mig, hur skulle jag berätta för Louis? Han skulle få fnatt ännu en gång, jag dr...

Av Hannah Svensson - 19 december 2013 19:19

I did it... Again.... Jag är så ledsen, men hade en massa prov D: Och jag inte hade 'tid' e.e Men men, ska försöka skriva mer och längre dessutom c: Det som har hänt: Det visade sig att Cherry blev inte dödad, utan att hon hamnade i koma istället, ho...

Av Hannah Svensson - 17 oktober 2013 12:25

Tja, sorry för en icke-bloggning, skulle ha gjort det under sommarlovet, men glömde totalt (Förlåt för det  ) Men som tröst, ska ni få fortsättningen på 1D-storyn ^^ ---------------------------------------------------------------- - Cherry   ...

Ovido - Quiz & Flashcards